Fundació CIC

ALUMNI

Alumni

Connecta, descobreix i innova

La Institució Cultural del CIC vol promoure el vincle de pertinença a la nostra comunitat educativa que tot sovint heu manifestat amb satisfacció i un sentiment d’identitat que agraïm i valorem. Les vostres visites, el vostre retorn com a amics, com a assessors i especialment com a pares i mares és per a nosaltres un motiu d’alegria i ho percebem com un gest de reconeixement en un projecte educatiu del qual formeu part.

Actualitat Alumni

Forma part d’Alumni

Forma part d’Alumni

cic

Forma part del col·lectiu alumni de les escoles de la Fundació i descobreix quins avantatges t’oferim.

Informació bàsica sobre Protecció de Dades
Responsable: Institució Cultural del CIC Fundació Privada (Institució Cultural del CIC).
Finalitat: Tramitació de l’alta en el “Alumni Institució Cultural del CIC”, per mantenir-los informats i si escau, la publicació de imatges a les xarxes socials. Està prevista l’elaboració de perfils.
Legitimació: Consentiment del interessat.
Destinataris: No està prevista la cessió de dades de caràcter personal ni transferències internacionals de dades, només en els casos en que s’hagi donat el consentiment per a la publicació de imatges a les xarxes socials.
Drets: Accés, rectificació, limitació del tractament i a presentar reclamacions davant les autoritats de control, així com altres drets, tal i como s’explica en la informació addicional.

Informació addicional sobre Protecció de Dades

Informació bàsica sobre Protecció de Dades
Legitimació: Consentiment del interessat.

Informació addicional sobre Protecció de Dades