Fundació CIC

T. 93 200 11 33 / fundacio@fundaciocic.org

cic
Expedició Antàrtida
Tots i totes som l'Antàrtida' és un projecte de ciència amarat d’humanisme i d’optimisme en què tot l’alumnat, des de parvulari fins a secundària, descobreix la bellesa d’aquest continent i pren consciència de l’impacte del canvi climàtic al nostre planeta.
sant cugat thau
Ara ja fa 25 anys que l’escola Thau va arribar Sant Cugat. Des dels seus inicis, la ciutat va acollir-la amb els braços oberts i ha sigut fruit de la confiança de tots els santcugatencs i sancugatenques que l’escola, que va obrir les portes amb una línia de P3, de primària i de 1r d'ESO, actualment compti amb més 1000 alumnes (des de P3 fins 4t d’ESO).
Joan Triadú
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, va encapçalar l'acte de commemoració de l'Any Joan Triadú que coincideix amb el centenari del naixement del pedagog, escriptor i activista cultural.
inventari d'ànimes
El proper dilluns 22 de novembre, a les 19.30h, l'Auditori del CIC té el plaer d'acollir la presentació del nou llibre de l'Agustí Olivares: Inventari d'Ànimes.
formació subvencionada
Aquesta primavera oferim formació contínua subvencionada per a treballadors en actiu:
thau projecte
'El fet de fer escola comporta deixar-ne constànica i empremta, i un caràcter propi que ha marcat una multitud de generacions que han passa pels seus edificis, per les seves aules de la mà de moltes perones que hi han exercit i treballat amb aquest projecte'