Fundació CIC

T. 93 200 11 33 / fundacio@fundaciocic.org

Thau, un projecte que fa escola

thau projecte

El fet de fer escola comporta deixar-ne constànica i empremta, i un caràcter propi que ha marcat una multitud de generacions que han passa pels seus edificis, per les seves aules de la mà de moltes perones que hi han exercit i treballat amb aquest projecte‘, pròleg de Jesús Diego, ex director de l’escola Thau barcelona.

Aquestes paraules resumeixen a la perfecció l’esperit d’aquest llibre que la seva autora, Teresa Triadú, ha volgut escriure i publicar per celebrar el 60 aniversari de l’escola Thau Barcelona. En les seves pàgines ens ofereix ‘la imatge d’una època, les vivències personals, les essències educatives i les celebracions del pas del temps fent pedagogia‘.

A totes les famílies que durant tant de temps ens han fet confiança: gràcies.

Aquest llibre és per i gràcies a vosaltres

Consulteu el llibre aquí

Veure'n més

Expedició Antàrtida

Expedició educativa a l’Antàrtida

Tots i totes som l’Antàrtida’ és un projecte de ciència amarat d’humanisme i d’optimisme en què tot l’alumnat, des de parvulari fins a secundària, descobreix la bellesa d’aquest continent i pren consciència de l’impacte del canvi climàtic al nostre planeta.

sant cugat thau

Sant Cugat i el Thau: 25 anys de relació

Ara ja fa 25 anys que l’escola Thau va arribar Sant Cugat. Des dels seus inicis, la ciutat va acollir-la amb els braços oberts i ha sigut fruit de la confiança de tots els santcugatencs i sancugatenques que l’escola, que va obrir les portes amb una línia de P3, de primària i de 1r d’ESO, actualment compti amb més 1000 alumnes (des de P3 fins 4t d’ESO).